شاید هر سال خیلی از ماها منتظریم که شب یلدا بیاد و بریم خونه دوستامون یا اقوام نزدیکمون یا اینکه دیگران به خونه ما بیان.

ولی امسال برای من، شب یلدا خیلی متفاوت شد...

حقیقتش این بود که صبح که رفتم سرکار، مدیر مسئول مجموعه ای که توش مشغول فعالیتم ، بهم گفت که : فلانی؛ برای شب یلدا (که همون شبش بود) یه کلیپ 5 دقیقه ای میخوام از مردم و تب و تاب مردم در این شب و کلی چیزای دیگه...

بهش گفتم باشه و شروع کردم به فکر کردن که مثلا میرم تو بازار و از مردم مصاحبه میگیرم؛ باز گفتم اگه بتونیم بریم توی خونه های قدیمی شهرمون و از خونواده هایی که دور بزرگتر های فامیل جمع شدن و میگن و میخندن و خوش میگذرونن کلیپ و مصاحبه تهیه کنیم بهتره...

این پیشنهاد رو به صاحب کارم ارائه دادم. همینطور که داشتیم صحبت میکردیم یکی از تو جمع گفت که اگه بشه ربطش داد به مدافعان حرم خیلی خوب میشه.

یه لحظه کُپ کردم.

پیش خودم گفتم : آخه مدافعان حرم چه ربطی به شب یلدا داره!

ولی یه لحظه فکری تو ذهنم اومد.گفتم خب ما که میخواستیم بریم خونه های قدیمی و اهالی قدیمی شهرمون؛به جای اون میریم خونه یه شهید مدافع حرم.

مدیر مسئول مون خیلی استقبال کرد و فورا زنگ زد به یه نفر دیگه جهت هماهنگی. اون طرف پشت تلفن استقبال کرد و گفت که بهمون اطلاع میده.

هنوز چند دقیقه نشده بود که زنگ زد و گفت که اصلا خونواده شهید برنامه دارن که امشب( شب یلدا) برن سر مزار شهید.

باورم نمیشد...

کاری که اگه میخواستیم با برنامه ریزی قبلی انجامش بدیم شاید چند روز طول میکشید و آخرش هم نمیشد، انگار خود شهید نظر کرده بود و همه کارها رو از قبل خودش هماهنگ کرده بود.

فورا وسایل مورد نیازم رو آماده کردم تا برای شبش آماده باشیم.

ما که رسیدیم گلزار شهدا فقط خانواده شهید بودن و همراهانشون.سریع شروع کردیم به چیدن وسایلمون( دوربین و تجهیزات نور و...)

بعد از یک ساعت تقریبا کارمون تموم شد.

موقعی که داشتیم از گلزار شهدا میرفتیم بارون قشنگی گرفته بود.

انگار شهید داشت ازمون تشکر میکرد...

 

 

موقعی که به خونه رسیدم تقریبا ساعت 10 شب بود و دیگه به برنامه خونه خودمون نرسیده بودم.ولی به نظرم این شب یلدا یکی از به یاد موندنی ترین شب عمرم بود.

 

خیلی مدیون این شهدا و خونواده هاشون هستیم.یکم بیشتر به یادشون باشیم...

یاعلی


**لینک دانلود**

Download-دانلود فایل


**گزارش تصویری**